Ml 무역 시스템
MLB 무역 소문 : 운동가는 써니 그레이 (Sonny Gray), 양 더 알론소 (Yonder Alonso) 거래를 위해 양키스 시스템을 스카우트하고 있나?
뉴저지 뉴저지 어드밴스 미디어.
양키스와 오클랜드 어슬레틱스 (Oakland Athletics)간에 대히트가 될 수 있습니다.
FOX Sports의 Ken Rosenthal에 따르면 A의 스카우터들은 뉴욕의 농장 시스템, 특히 Class A Charleston을보고 있습니다.
출처 : # 애틀랜틱 스는 최근 # 스턴트 얀즈의 클래스 A 찰스턴 클럽을 보았다. Sonny Gray와 Yonder Alonso는 NYY에 잘 맞을 것입니다.
Charleston의 #Yankees 'prospects : OFs Rutherford, Florial; IF Park; RHP F. Perez. 오크는 분명히 시스템에서 다른 사람들을보고 있습니다.
GM Brian Cashman은 #Yankees가 "신중한 구매자"가 될 것이라고 말했습니다. NYY는 Quintana를 제안했습니다. 그들이 Grey에도 관심이있는 이유를 표명합니다.
선발 로테이션과 1 루수의 주요 요구 사항과 함께, 양키스 - A 스왑은 의미가있다.
소니 그레이 (27 세)는 올시즌 84.2 이닝 동안 3.72의 방어율을 기록했다. 우완 투수는 오클랜드에서 신인상을받은 2013 년 이래로 최고의 시즌을 보내고 있습니다. 5 월 무능한 명부에서 돌려 보내기부터, 회색은 3.04 SO / BB 비율을 소유하고 9 이닝 당 8 명의 타자 이상 삼진했다. 마이클 피네다 (Michael Pineda)가 토미 존 (Tommy John) 수술로 이끌었을 때 그레이 (Gray)가 바로 들어가서 즉시 브롱크스 (Bronx)에서 차이점을 쌓을 수있었습니다.
그레이는 2019 시즌을 통해 클럽 통제하에 있습니다.
Yonder Alonso (30 세)는 경력의 한 가운데에있다. 7 월 17 일에 열리는 아메리칸 리그 올스타는 .269 / .368 / .556의 슬래시 라인을 가지고있다. 만료 계약을 맺으면 알론소는 렌탈이 될 것이며, 2018 년 이후 그레그 버드 (Greg Bird)의 재활을 위해 미래의 위치를 열어 놓을 것입니다.
회사 소개
NJ에 더 많은 것.
뉴저지 섹션.
NJ에 기고하십시오.
신문 기사 및 사진.
이 사이트에 등록하거나 사용하면 사용자 계약 및 개인 정보 보호 정책이 수락됩니다.
&부; 2017 뉴저지 온라인 LLC. 판권 본사 (회사 소개).
이 사이트의 자료는 New Jersey Online LLC의 사전 서면 허가 없이는 복제, 배포, 전송, 캐싱 또는 달리 사용할 수 없습니다.
커뮤니티 규칙은 귀하가 업로드하거나이 사이트에 제출하는 모든 컨텐츠에 적용됩니다.
무역 시스템
메이저 리그 야구 (MLB)는 30 개 클럽 모두가 MLB와 일본 프로 야구 (Nippon Professional Baseball) 간의 새로운 포스팅 시스템을 비준했다고 오늘 발표했다. 양측은 또한 2018 년 11 월 1 일까지 이전 게시 시스템을 연장하기로 합의했으며, MLB는 공식적으로 홋카이도 일본 햄 전투기가 오오하니 쇼헤이를 게시 할 것이라고 공식 발표했다. 오타니 (Otani)의 방출 수수료는 최대 $ 20MM로 설정되었습니다. 또한, 세이부 라이온스는 12 월 31 일 또는 그 전에 MLB가 발표 한 잠수함 오른손 이탈 리큐어 인 마키다 카즈 히사를 게시 할 예정입니다. 마키 타 (Makita)에게 릴리스 수수료가 설정되지 않았습니다.
오늘부터 Fighters & # 8217; 릴리스 비용 ($ 20MM)은 CAA Baseball의 Ohzani와 그의 에이전트 Nez Balelo와 협상 할 수 있습니다. 결국 Ohtani와 계약을 맺을 팀 만이 $ 20MM을 Fighters에 지불해야합니다. 협상 윈도우는 12 월 22 일 오후 11시 59 분 (동부 표준시)에 발표 될 예정이다.
Ohtani에 관해서는, 그의 나이는 그가 단체 교섭 협약에 따라 국제 아마추어로 지정 됨으로써 국제 보너스 풀의 대상이된다는 것을 의미합니다. 현재, 레인저스 & # 8217; $ 3.535MM의 나머지 잔액은 그가 지불 할 수있는 최대 금액입니다. 양키스 ($ 3.5MM)와 트윈스 ($ 3.245MM)가 나란히있다. 해적단은 2MM의 북부를 제공 할 수 있으며, 마리너스 (Mariners)와 천사 (Angels)와 같은 오타니 (Ohtani)의 서비스에 대한 다른 인수자는 $ 1.5MM 이상을 제공 할 수 있습니다.
궁극적으로, Ohtani의 무료 대행사가 가장 높은 입찰가의 간단한 문제에 부딪 힐 것 같지 않습니다. 현재 미국에 와서 그는 또 다른 두 시즌을 기다리지 만 $ 200MM 이상의 가치가있을 수있는 FA 계약에 서명 할 기회를 놓치고 있습니다. 발레로는 이미 오 타고를 투수와 타자로 평가 한 내용을 포함 해 30 개 팀 모두에게 프리젠 테이션을 요청하는 메모를 제출했다. 선수 개발 및 의료 시설; 봄 훈련 시설; 오타니 족의 문화 동화; & # 8220; 상세한 & # 8221; 조직에 Ohtani를 통합하기위한 계획; 도시 자체에 대한 판매 계획 및 바람직한 결과 관련 시장 특성 등이 포함됩니다.
Otani와는 달리, 32 세의 Makita는 어린 스타가 그의 전성기를 향해 나아간 것이 아닙니다. 오히려, he†™ s는 오랫동안 성공적인 시동기 및 포기 reliever이다. 마키 타는 26 세까지 일본에서 프로 경력을 시작하지 않았기 때문에 마키타는 여전히 포스팅 시스템의 적용을 받았다. 따라서 그는 일본 9 세 이하 규칙에 따라 FA로 간주되기 위해 필요한 9 년의 서비스 시간을 부끄럽게 만들었다. . 그러나, MLB†™ 단체 교섭 계약의 밑에, Makita는 전문가이라고 여겨진다. 즉 : he†™ s는 배치 체계에 그러나 국제적인 상여 수영장을 조건으로하여 아닙니다.
MakitaВ는 921 1/3 이닝 동안 2.83의 방어율을 자랑합니다. 2016 년에 풀 타임으로 불펜으로 옮긴 후, he†™는 거의 150 이닝 동안 1.91의 방어율을 기록했습니다. Makita†™ s 잠수함 납품은 게임의 중간 그리고 늦은 이닝에있는 상대를 다른보기를주기 위하여보고있는 클럽의 넓은 좁은 길에 잘 호소 할 수 있, 그러나 그의 5.0 K / 9 비율은 팀에게 또한 약간 중지를 줄 것이다.
다음 오프 시즌 (2018 년 11 월 1 일)부터 게시 된 플레이어와 관련된 릴리스 비용은 MLB 클럽과의 플레이어 계약 크기와 직접적으로 관련됩니다. 리그의 릴리스에 따라 슬라이딩 스케일은 다음과 같습니다.
총 보증 금액이 2,500 만 달러 이하인 메이저 리그 계약의 경우, 릴리스 비용은 계약의 총 보증 가치의 20 %가됩니다. 총 보증 금액이 $ 25,000,001과 $ 50,000 사이 인 메이저 리그 계약의 경우 릴리스 수수료는 다음과 같습니다. (i) 보증 된 총액의 최초 2 천 5 백만 달러 (즉 5 백만 달러)와 (ii) 총 보장 된 17.5 %의 20 % 가치가 2,500 만 달러를 초과했습니다. 총 보증 금액이 $ 50,000,001 이상인 메이저 리그 계약의 경우 출시 수수료는 다음과 같습니다. (i) 총 보증액의 첫 번째 $ 2,500,000 (즉, $ 5 백만)의 20 % + (ii) 총 보증 가치의 17.5 % (iii) 총 보증 가치의 5 천만 달러를 초과하는 15 % 보너스, 연봉 증액 자 또는 옵션 (클럽, 상호 또는 권리 행사)이 포함 된 메이저 리그 계약의 경우 클럽은 추가 보너스 빚을 갚을 수 있습니다 나중에 계약에 따라 플레이어가 얻은 보너스 또는 급여 에스컬레이터의 15 % 및 / 또는 클럽에서 선수에게 지급 한 보상금의 15 %를 행사하거나 행사할 권리를 행사할 수있다. 마이너 리그 계약의 경우 릴리스 비용은 서명 보너스의 25 %입니다. (메이저 리그 조건이 포함 된 & # 8220; Foreign Professionals & # 8221;의 마이너 리그 계약의 경우, 플레이어가 25 명 로스터에 추가되면 보완 릴리스 수수료가 부과됩니다.)
42 응답.
마침내 누군가가 마키 타인을 사인 할 수있게 될 것입니다.
이 서명을 빨리하십시오. 이 시점에서 나는 그가가는 곳에 don†™ t 배려를한다. 나는 시장이 움직이기를 원한다.
최대 3 주. 적어도 겨울 모임은 열흘 후에 시작됩니다.
& # 8220;이 서명을 빨리하십시오. & # 8221; 야후 재팬의 기사에 따르면 그는 시장에 나가기를 원하지 않는 것 같아요. & # 8230; 거친 (Google) 번역 & # 8230; & # 8221; 오타니 측이 있습니다. 주요 이적 시장에 문제를 일으키고 싶지 않은 사람은 후보자를 약 5 개 팀으로 제한한다는 정보가 이미 있으며 조기 해결의 가능성이 높습니다. & # 8221; 또 다른 기사는 그가 이미 미국에 있다고 말합니다.
올시즌과 같은 기분은 계절에 관계없이 지속되었습니다.
양키스가 BA의 상위 25 개 IFA 중 절반을 차지한 지 2 년이 지난 지금, 그들은 최고의 IFA에 틀림없이 사인 할 수있는 2 위 자리에 있습니다. CBA가 정말로 경기장의 균형을 유지해 주신 것을 고맙게 생각합니다.
7 시까 지 핀 스트라이프에 있습니까?
오후 7 시까 지 10 downvotes?
동부 표준시까지 1.5 시간이 조금 넘었습니다! 누가 이길 것입니다.
우리는 우승자가 있습니다!
와우 & # 8230; 이 얼마나 영광인지. 첫째, 저는 Kayrall에게 이런 일이 일어난 것에 대해 감사 드리고 싶습니다. 우리 엄마, 너 최고야. 아빠, 사랑해. 그리고 마지막으로 중요한 것은 없습니다. & # 8230; MLBTR 사이트를 계속 지키십시오.
나는 그것을 인정하고 투표를해야하는지, 아니면 당신의 명예를 축하하기 위해 표결을해야할지 모르겠다. " 나는 표결에 올랐다. 두 번째 생각은 있었지만 단지 결정할 수는 없었습니다.
Dodger 팬으로서, 그들이 사인을하면 좋을 것입니다! 하지만, 양키스 냄새가 난다!
내 친구, Ohtani는 브롱크스처럼 아무 것도 냄새가 없습니다. 당신이 원한다면, 보로는 그 본질을 가지고 있습니다. 이것은 첫날부터 쇼를위한 것입니다. 그는 좋아하는 사람과 1-2 명이 가까웠고 LA 다저스, 5 일마다 마운드에 나가고 OF, Dodgers의 5 번 연속 NL West 타이틀, 18 번 WS 또는 흉상. 양키스는 매니저와 인터뷰 한 신규 채용 인원이 없다. & # 8230; 아무도 지라 디 감독의 경영진을 수행 할 수 없다. 꼬마에게 서명을 한 후 지안 카를로는 집에 돌아 오기를 원합니다. & # 8230; GoDodgers.
우리는 스탠튼에게 다른 외야수가 필요하지 않기를 바란다. 그리고 우리는 커쇼의 연장을 위해 돈을 저축해야한다.
균열 파이프를 내려 놓으십시오.
일반적인 다저스 팬 : 스모그에 너무 많이 노출됩니다.
아무도 당신을 좋아하지 않아.
왜 양키스 냄새가 나니? 나는 그들이 양키스가 정말 기회가 없다고 생각한다.
양키스가 제공 할 수있는 것을 다른 팀과 비교할 때, 양키스가 나옵니다. 물론, 그들은 전혀 총을 내지 않는다고 말하면서 전혀 자물쇠가 아니다. 말도 안되고 완전히 근거없는 진술이다.
우리는 이미 he†™ s 양키를 알고있다. 다음 것!
물론 : 플레이어가 나쁜 나들이를 할 때 팬의 가족 구성원을 괴롭 히거나 폭행하는 팀을 위해 놀고 싶지 않은 사람은 누구입니까?
미래의 레드 스 선수, 왜 그렇게하지 않았습니까?
항상 피츠버그에있는 강에가는 것은 항상 신시내티에 도착합니다. 이야기의 도덕적 인 부분은 .. 오하이오에서 멀리 떨어져있어 라.
오타니와 샌디에고 파드리스. 그가 자격이 될 때 막대한 초기 FA 계약을 원한다면 말이된다. Hideo Nomo는 Padre 프런트 오피스의 중역입니다. PETCO Park은 투수 파크이며 Othani의 투구 통계에 큰 도움이됩니다. 또한, Padre Franchise는 야구계에서 최고의 Farm Systems 중 하나와 함께 상승 추세에 있으며 멋진 플레이어 개발 시스템을 갖추고 있습니다. Othani는 이미 일본 스타가있는 팀에서 뛰고 싶지 않습니다. & # 8211; 샌디에고는하지 않습니다. 그 Padres Baby & # 8212; & # 8212; & # 8212; 그것을 예약하십시오!
그는 또한 & # 8230; 따라서 Petco는 확장에 부정적인 영향을 미칩니다. 그리고 노모 히데오 (Hideo Nomo)는 세계에서 잠재적으로 엄청난 확장을 할 것입니다. 나는 사지에 나가고 있을지 모르지만 나는 Ohtani가 미국 태생의 간부조차도 그에게 엄청난 연장을 줄 것이라고 광고하는 것만 큼 좋다면 나는 추측한다.
Nomo는 Ohtani의 다음 Free Agent 계약과 아무 관련이 없습니다. 그걸 내 게시물에서 어떻게 해석 하시겠습니까? 저는 Padre FO에서 노모를 데리고 오타니를 얻는 데 도움이된다고 말하고 있습니다. PETCO Park에서의 타격은 부정적인 것이지만 Ohtani에게도 도전이 될 수 있습니다.
따라서, Ohtani는 투수로서 쉽게 탈 것이지만, 타자로서 도전 받기를 원하십니까?
완벽하게 이해합니다.
Petco는 예전에 투수가 나서지 못했습니다. 소니 읽어라!
& nbsp; Ohtani가 자격이되는 대규모 FA 계약을 원한다면 말이됩니다. Nomo는 프런트 오피스의 임원입니다. & # 8221;
내가 왜 그렇게 읽는 지 알지? 그것은 당신이 다음 계약서로 엄청난 돈을 버는 가장 좋은 방법은 SD로 서명하는 것임을 암시하면서, 그래서 나는 당신이 사실을지지하는 그 성명서를 따랐다 고 잘못 가정했다고 생각합니다. & # 8230; 프론트 오피스에있는 노모 (Nomo)와 같은
그것이 밝혀 졌을 때, 당신은 방금 성명을 발표하고 지원없이 거기에서 놀게하는 것처럼 보입니다.
Priggs & # 8230; 당신은 우리의 깨끗한 바닥 전체에 풍자를 떨어 뜨리고 있습니다. 퇴실 전에 청소하십시오. 감사! рџ ~ ‰
그는 라이딩 썬에서 파드레스에서 뛰기를 계속하고 있습니다! 죄송합니다. ".. 매우 높습니다. & # 8230;
Ohtani가 Padres와 계약 할 때 주위에 있는지 확인하십시오!
너와 거래하게 만들거야, 요다. Ohtani가 SD로 계약을하면 저지를 사서 Twitter 프로필 사진으로 찍은 사진을 게시합니다.
그러나 SD에 서명하지 않으면 할인 된 가격으로 나에게 담배를 피우지 않으면 안됩니다.
나는 지역 스포츠 애호가가 Ohtani가 일본 선수가 전에 성공한 시장에서 지금 당장 준비 할 팀을 찾고 있다는 기사를 읽었습니다. & # 8221; 나는 웃음. 이 작가는 다른 나라와 마찬가지로 Ohtani가 원했을 것이라고 생각하는 것 이외의 다른 것에 근거하지 않습니다. 우리가 더 많은 지식을 가진 사람들로부터 읽은 바에 따르면, 팀을 지금 당장이라도 가고 싶지 않고, 이전에 일본 선수가 흔들리지도 않았습니다.
우리는 성공적인 일본 선수가있는 승자 나 팀에가 본 적이 없다는 것을 알지는 못하지만 적어도 그곳에있는 너겟은 작가가 식별 한 팀을 나타내지 않습니다 즐겨 찾기입니다. 아마 그들은 다른 일본인 스타들에게 맞을 것이라는 데 동의하지만 Ohtani는 다른 길을 가고있는 것 같습니다.
Coast1 & # 8230; 그는보기 드문 희귀 한 인물입니다. NYDN 기사를 읽지 않았다면 누군가 Ohtaani의 이전 기사를 언급했었다. 네가 좋아할 것 같아.
Braves가이 계약을 비준했다고 생각하기는 어렵다. 편향된 감독관의 후부에서 그것을 취했다. 왜 다른 사람들을 도울 수 있습니까? #bringbackwren.
Ohtani†™ s 나이는 그의 서명 상여를 제한한다, 그러나 실제적인 계약은 어떨까요? 빅 리그 최소 / 6 년간의 통제를위한 전형적인 아마추어 양방향 계약인가?
네. & # 8230; 마이너 리그 계약에 서명하고 승격 할 수 있습니다. 합리적인 시간 후에 팀을 연장하지 않으면 6 년간의 통제.
면제 무역 시스템은 MLB에서 어떻게 작동합니까?
메이저 리그 야구계에서 면제 거래 시스템에 대한 안내서입니다.
메이저 리그 야구의 비 포기 트레이드 데드 라인은 매년 7 월 31 일이지만, 그 날 이후에도 선수는 여전히 거래가 가능합니다.
7 월 31 일 마감 시간 이후에 선수가 처리되면 해당 플레이어는 면제를 받아야합니다. 팀은 8 월에 철수 할 수있는 면제 선에 선수들을 노출시킬 수 있습니다.
권리 포기는 플레이어 계약의 특정 과제에 대해 부여되는 허가입니다.
7 월 31 일 마감 이후에 오는 거래의 경우, 순위가 역순 인 다른 팀에게 같은 리그의 팀부터 우선적으로 제공해야합니다.
플레이어가 면제를 받으면 팀은 플레이어를 지키거나 주장 팀과 거래를 협상하거나 플레이어를 철저히 공개 할 수 있습니다.
청구 팀이 거래를 완료하면 플레이어의 봉급을받습니다. 거래를 논의하는 팀은 거래를 완료하는 데 48 시간이 걸립니다.
팀은 대개 면제 프로그램에 플레이어를 배치합니다. 그들이 두 번째로 그것을한다면, 그들은 포기를 철회하는 것이 금지됩니다.
플레이어가 48 시간 후에 청구되지 않으면, 그는 "면제"된 권리를 포기합니다. 그의 팀은 트레이드를 할 수 없거나 10/5 권리가 없다면 그를 트레이드 할 수 있습니다.
동부 표준시 자정에 8 월 31 일 이후에 거래되고 팀의 명부에 추가 된 선수는 포스트 시즌에 참가할 자격이 없다.
너도 좋아할거야.
뉴스 레터에 가입하십시오.
구독 & amp; 구하다.
뉴스 레터에 가입하십시오.
이미 회원입니까?
회원이 아니십니까? 지금 등록하세요.
비밀번호를 잊으 셨나요.
비밀번호를 재설정 할 수 있도록 계정과 연결된 주소를 입력하십시오.
회원이 아니십니까? 가입.
이미 회원입니까? 로그인하십시오.
어디서나 좋아하는 팀의 최신 뉴스 및 점수를 최신 상태로 유지하고 맞춤 알림, 특별 혜택 등을 받으십시오.
개인화 된 SI에 오신 것을 환영합니다.
스포츠 일러스트 레이 티드 계정을 성공적으로 만들었습니다.
내 SI 설정.
좋아하는 팀.
현재 좋아하는 팀이 없습니다.
좋아하는 리포터.
현재 즐겨 찾는 기자가 없습니다.
프로필 관리.
즐겨 찾는 팀을 편집하십시오.
즐겨 찾기 목록에서 팀을 제거하거나 추가하십시오.
귀하의 지역에있는 팀.
지리적 위치에 따라 아래 목록에서 가장 좋아하는 팀을 추가하십시오.
팀 결과를 찾을 수 없습니다.
좋아하는 리포터를 편집하십시오.
기자 목록을 삭제하거나 기자 목록에 추가하십시오.
무역 시스템
오후 9시 53 분 : 교도 통신 신문의 짐 알렌 (Jim Allen)은 오타니가 공식적으로 12 월 2 일 (트위터 링크)에 게시 될 것이라는 현재의 기대를 듣고있다. Sherman이보고 한 3 주간의 일정을 토대로 Ohtani와 계약을 체결하기 위해 12 월 23 일까지 팀을 파견했다.
5시 40 분 : 오랜 협상 기간 후, 메이저 리그 야구, 선수들 & # 8217; 노동 조합과 일본 프로 야구가 임시적인 & # 8221; 이번 오프 시즌을 포함하고 앞으로 3 번의 오프 시즌으로 이어질 새로운 포스팅 시스템에 대한 합의는 트위터를 통해 뉴욕 포스트의 조엘 셔먼 (Joel Sherman)에게보고된다.
셔먼에 따르면 다음 주 금요일까지는 30 개 메이저 리그 팀 모두가 소유권을 확보해야한다. 따라서 오하이 쇼헤이 (Shayayi Ohtani)가 클럽에 공식적으로 올릴 수있는 것은 다음 주 금요일이 될 것입니다. Submarine righty Kazuhisa Makita는 Seibu 라이온스가 그를 지명 할 것을 요청했으며 MLB 클럽에 새로운 게시 시스템으로도 제공 될 것입니다.
MLB의 Jon Morosi는이 오프 시즌 (그리고 Ohtani와 Makita)에 이전 포스팅 시스템의 규칙이 적용될 것이라고 짹짹 듭니다. 다시 말해, 파이터스는 오타니에게 최대 $ 20MM의 게시 수수료를 부과 할 것이고, 그 공개 수수료를 기꺼이 부담하는 클럽은 CAA에서 오타니와 그의 담당자와 협상 할 수있을 것이다.
셔먼 트위터는 노조가 NPB가 동의 한 오프타운 협상 기간을 짧게하기 위해 팀이 21 일 동안 협상을 할 것이지만, 오타니는 국제 아마추어로 간주되어 국제 보너스를받을 수있다. 레인저스 ($ 3.535MM)는 양키스 ($ 3.5MM)보다 약간 큰 액수이며 쌍둥이 ($ 3.245MM)가 뒤 따른다.
이전 보고서에 따르면 양측은 한 선수를 게시하는 NPB 팀이 게시 된 선수와 새 팀 계약의 비율에 해당하는 금액을받는 시스템을 중개했다. 협상에서의 고집 포인트에는 NPB 선수가 게시 될 수있는 날짜 범위가 포함되어 있습니다. & # 8212; MLBPA는 오프 시즌 초반에 간단한 포스팅 창구를 열어 국내 자유 계약 기관을 방해하지 않도록했다. NPB 팀이 서명 한 계약에 만족하지 않으면 플레이어를 다시 끌어낼 수있는 가능성도 있습니다.
Sherman에 따르면 새로운 게시 시스템에는 풀백 기능이 없습니다. 오히려, NPB는 플레이어의 계약의 전체 크기를 기반으로 한 졸업 된 수익률을 위해이 기능을 폐기하기로 동의했습니다. Sherman 당 규모는 다음과 같습니다.
메이저 리그 계약 금액이 $ 25M 이하인 경우, NPB 클럽은 계약 총액의 20 %에 해당하는 금액을 받게됩니다. 메이저 리그 계약 금액이 25-50MM 인 경우 NPB 클럽은 계약 총액의 17.5 %에 해당하는 금액을 받게됩니다. 메이저 리그 계약이 $ 50MM 이상인 경우 NPB 클럽은 계약 총액의 15 %에 해당하는 금액을 받게됩니다.
그것은 실제로 NPB 클럽이 $ 27MM보다 $ 24.5MM에 대한 전 선수 기호를보고 더 많은 이익을 얻었고 전 선수가 $ 57MM보다 $ 49.5MM에 서명하는 데 더 유익했기 때문에 흥미로운 시나리오를 만듭니다. 다음 오프 시즌을 시작으로 NPB 클럽은 11 월 1 일부터 12 월 5 일까지 정식으로 플레이어를 게시하고 30 일 동안 협상 기간이 지속되며 Sherman은 추가로 트윗을 보냅니다.
임시 협정에서 가장 중요한 것은 분명히 Ohtani가 실제로 게시되어 빅 리그 클럽에 제공 될 것임을 분명히하는 것입니다. 그의 공식적인 포스팅에서의 추가 지연은 Ohtani가 국내 프리 에이전트 시장에서보다 비싼 무기에 대한 시장 개발을 계속 지연시킬 수 있다는 것을 의미하지만, 적어도 오늘 밤에 최근 역사상 가장 흥미 진진한 국제 프리 에이전트.
106 응답.
Ohtani 유니폼은 언론으로부터 뜨거운 열기를 시작할 것입니다.
그는 과대 광고를 많이하고 있습니다. 이 치료법을 얻은 사람 중 가장 마지막 선수는 르브론 (LeBron)이었습니다.
Nah yu와 양키스 출신의 남자는 뜨거웠습니다.
그러나 그 시스템이 얼마나 큰 영향을 주 었는지에 대한 기원전.
지옥 아닙니다 그들은 weren†™ t. Ohtani는 다른 수준에 있습니다.
Dice-K는 그 주위에서 엄청난 과장된 반응을 보였습니다. 이 사람은 확실히 일치하거나 심지어 그것을 초과합니다.
나는 신화적인 자이로 볼을 기억한다.
Lol & # 8230; 그것은 들썩 들썩했다. 심지어 그가 didn†™ t는 그것이 무엇인지에 관해 안다. 제가 생각하기에 RHP에서 기대했던 것과 반대 방향으로 바뀐 것입니다. 누군가는 우둔하고, 기간을 구성하고, 여하튼 그것은 다만 도망 쳤다.
Lebron & # 8230;
그가 서명 할 수있을 때까지 얼마나 걸릴거야. Ahhhhhhhhhhhhhhh.
다른 서명 큰 시간을 천천히 가려고. 어떤 팀도 자신이 선택한 팀을 볼 때까지 지출하고 싶지 않습니다.
오타니가 텍사스 레인저스에서 뛰고있는 것을보고 싶습니다. 그들이 제공 할 돈이 가장 많이 듭니다.
아니, 위의 이야기는 양키스가 달러로 약간의 우위를 가지고 있다고 말한다. 이것은 그들의 마지막 거래의 결과였습니다.
레인저스 ($ 3.535M)는 양키스에 약간의 우위를 가지고있다 ($ 3.5M)
잘, that†™ s가 진실하다는 것을 나는 확실하지 않다. 나는 NYY가 어제 여분의 현금으로 교환했고 레인저스의 제안과 일치 할 수 있다고 생각한다.
Ohtani는 그가 가고 놀고 싶어하는 곳으로 가고 있습니다. $ 1M 또는 $ 2M은 그를 영향을 미치지 않습니다. 모든 30 개 팀이 그를 위해 올리며 그가 뛰고 싶은 팀과 협상 할 것입니다. 그에게 돈을 지불 할 다음 계약입니다. 물론이 협상은 지금 협상 될 수 없습니다. 그가 25 세가되면 FA가되도록 협상 할 수 있습니까?
그는 $ 3.535M (레인저스)까지만 제공 될 수 있습니다. 따라서 1 백만 또는 2 백만은 계약의 1/3 또는 2/3입니다. 확실히 많은 것을 의미합니다.
이 자료를 신중하게 공부하면 최종 시험이 끝납니다.
기사가 명확하고 양키가 가장 많은 자금을 가지고 있다고 생각했습니다. 관계없이 트윈스가 이런 일이 발생하는지 보도록하겠습니다. 그래서 우리는 다른 작은 시장 팀이 애스트로스와 매우 비슷하게 움직이게 만듭니다.
경쟁 균형이 필요 twinkies.
난 그렇게 생각하지 않아. 레인저스는 여전히 가장 많은 자금을 가지고 있지만 양키스는 텍사스 레인저스가 가지고있는 금액에 가깝다. 기사로 돌아가거나 레인저스가 양키스보다 25,000 달러를 더 많이 가지고 있는지 확인해야합니다. 나는 레인저스를 좋아하기 때문에 이것을 압니다.
올바르지 않습니다. 양키스는 개럿 쿠퍼 (Garrett Cooper)와 말린스 (Marlins)를 IFA 달러로 거래하여 최대 375 만 달러를 벌어 들였다. 레인저스는 3.6을 가지고있다.
무역 전에 그들은 $ 3.25MM을 가지고 있지 않았습니까?
그들은 무역 전에 $ 3.25MM을 가졌습니까? & # 8221;
최근 거래 전에는 $ 300K 이상의 팀이있었습니다.
양키스 325 만 달러.
마이애미 $ 1.74 백만.
탬파베이 $ 440,500.
StL 및 CHC와 같은 팀은 아직 무엇을 남겼습니까?
그들은 여전히 거래 할 수 있습니다.
시카고 컵스와 화이트 삭스, 신시내티, 휴스턴, 캔자스 시티, LA 다저스, 오클랜드, 세인트루이스, 샌디에고, 샌프란시스코, 워싱턴 등 12 개 팀이 30 만 달러에 상장된다.
뉴욕 메츠는 $ 105,000.
클리블랜드와 콜로라도 $ 10,000.
이들은 또한 거래 전 몇 주 전에보고 된 수치이기도합니다.
이 합계는 반드시 최종 합계가 아닙니다. 앞서 언급했듯이 양키스는 오늘 $ 500k에 거래되었다. Ohtani가 Diamondbacks에 가고 싶다면, 예를 들어, 그들은 300 만 달러 이상의 거래를 할 수 있습니다. 팀당 $ 300k의 가치가있는 팀이 너무 많기 때문에 플레이어 당 $ 300k로 제한된 팀은 전체 풀을 소비하지 않습니다. 그래서 많은 팀들이 Diamondbacks가 트레이드하기위한 돈을 가지고 있습니다.
나는 그것이 최근 거래 전에 말한 이유입니다. 메모장에서이 번호를 삭제하지 않았습니다. 이들은 전투기가 Ohtani를 올릴 것이라고 말한 시간에 대해보고 된 것들입니다.
사실 그들은 할 수 없다. 그들은 원래 풀 돈이나 그와 비슷한 것의 75 %를 취득하는 것으로 제한됩니다. 원한다면 그들이 백만 달러를 4 포인트 넘게 갈 수 있다고 생각하지 않습니다.
이 수영장의 범위는 475 만 달러에서 575 만 달러 사이입니다. 팀은 수영장의 75 %를 추가로 교환 할 수 있습니다. 따라서 양키스는 830 만 달러의 풀을 가질 수 있었고 분명히 가질 수있었습니다. 다이아몬드 백스는 1010 만 달러를 얻을 수 있습니다. 물론 대부분의 팀은 이미 많은 돈을 썼다. 가장 높은 잠재력을 가진 팀은 쌍둥이 팀입니다. 그들은 3 백만 달러가 넘는 원래 수영장을 가지고 있으며 또 다른 390 만 달러를 위해 거래 할 수 있습니다.
그냥 질문 : 오타니에게 2 천만 달러를 돌려주지는 않는 팀이 있습니까? 팀의 연간 급여 지급액의 1/5 정도는 변경되지 않습니다.
실수가 아니라면 Ohtani를 인수 한 팀만이 수수료를 지불해야합니다. 그 사람과 이야기하는 데 20MM의 수수료가 들지 않습니다.
다음 시즌부터이 새로운 계약을 통해 팀이 리그 최소 인물과 계약을 맺지 않고, NPB 팀에 거의 아무것도 지불하지 않고, 한 달 후에 돌아 서서 그들이 원하는 금액만큼 연장 할 수있게하는 것은 무엇입니까? 그것은 멀리 가져오고, 아마 there†™ s 일어나기에서 그것을 지키는 규칙, 그러나 그것없이, that†™ s는 매우 중요한 허점이다.
여러 팀이 한 명을 입찰 할 수 있습니다. 나는 선수가 단지 1 명의 입찰자를 가지고 있는지, 이것이 문제 일 수 있었다는 것을 짐작한다. 그러나 다시 한번, 한 팀에 관심이있는 팀이 한 명이라면, 그는 그다지 많은 사인을하지 않을 가능성이 있습니다.
일본에서 온 유명 인사가 유머러스하게 저렴한 가격에 서명하는 것을 상상할 수는 없기 때문에 그의 인수 팀이 & # 8221; 일본 팀에.
NPB 팀이 먼저 플레이어를 게시 할 의향이 있습니까? Ham Fighter는 MLB에 자신의 글을 게시하고 적절한 요금을 결정해야만 했습니까?
& # 8220; 햄 전투원 & # 8221; 하하. 그것 & # 8220; 전투기 & # 8221; Nippon Ham이 팀을 소유하고 있습니다.
롤 IM 그들이 확실히 햄을 위해 싸우는 것을 확신한다.
미래의 계약 / 수입을 약속하는 규칙에 위배됩니다. 위원장은 오타니 (Otani)와 긴밀히 지켜보고있다.
오늘날의 다른 이야기에 비추어 볼 때, GM은 일생 동안 금지령을 받기를 원하지 않을 수도 있습니다. 그러나 우리는 알 수 있습니다.
다른 기사에서는 장면 뒤에있는 GM이 그의 대리인에게 말한 후에 그가 양키스에가는 것처럼 보인다고 말한 바있다.
저를 위해이 기사를 연결하거나 제발 그것을 어디에서 찾을 지 말해주십시오.
사람들은 약간 더 많은 국제 소비 지출의 중요성을 지나치게 과장했다. 오타니가 MLB에서 뛰고 놀기 위해 수억 달러를 멀리 걷고 있다는 사실이 널리 알려졌습니다. & # 8211; 양키스, 트윈스 등이 제공 할 수있는 것과 다른 리그의 차이점은 비교할 때 땅콩이다.
그런 돈을 버리는 사람은 분명히 지나치게 흔들리지 않을 것입니다. 그것은 적합에 관한 모든 것입니다.
동의 한 Ohtani는 이미 많은 돈을 벌었으며 겨우 23 살이므로 그는 돈이 그 중요성만큼 중요하지 않다고 말했다. 그는 운전석에 있으며 그가 원하는 곳으로 갈 수 있습니다. 그에게 가장 중요한 것은 팀이 그를 명중시키고 던지게해야한다는 것입니다. 헌터와 맥케이처럼 더 많은 선수들을 위해 길을 열어주기를 바랍니다.
내가 근원적 인 팀이 Ohtani와의 계약에서 0 점 이하의 탄력을 가지고 있기 때문에 나는 양키스에 가지 않기를 바랬다.
공유해 주셔서 감사합니다. 메츠에게는 절망이 없습니다. Otani는 도쿄의 Uber 운전자 인 친구를두고 있습니다. 이 친구는 내년부터 5 홈 게임을 위해 Chityfield에 무료 배송 서비스를 제공합니다!
브레이브스가이 계약을 승인하면 그들은 무능력자입니다. 그들이 너를 망친 후에 왜 양키스를 더 잘 도와야 하느냐.
양키스는 어떻게 브레이브스를 망쳤습니까?
사람들은 양키스, 레인저스, 트윈스라고 가정하고 있습니다. 나는 그 사실을 반드시 확신하지 못한다. 그가 2 년을 기다린다면, 다른 규칙이 적용될 것이고, 팀이 그를 지불 할 용의가있는 것이 무엇이든지간에 그는 서명 할 수 있습니다. 그렇습니다, 그 *는 * 그 차이를 보증에서 만들 수도 있지만, 그의 계약은 아마도 표준 6 년 계약 일 것입니다. 효과적으로 2 년 동안 그 차이를 보완하기가 어렵습니다. 왜냐하면 그는 기다렸다가 여전히지지를 얻었 기 때문입니다. 내가 생각하기에 이것은 순수하게 돈 결정이라고 생각하지 않는다. 그럴 경우 그는 기다리는 것이 더 나을 것입니다. 계약상의 관점에서 볼 때 장점은 그가 31 개가 아닌 29 개 FA 시장에 진입했다는 것입니다.
게시 시스템의 NPB 약점으로 인해 쿠바의 국제 자유 계약국 (FA)처럼 MLB 수입에 따라 수수료를 지불해야하는 일종의 반역 배치가 있는지 궁금합니다. 분명히 이것은 광고되지 않을 것이고 수집 집행은 일본에있을 것입니다.
즉, 게시 수수료가 너무 적어서 NPB가 오타니와 같은 플레이어를 포스팅하는 것을 원치 않을까하는 의구심이 들었습니다. 앞으로 5 백만 달러 미만의 수익 만 기대할 수 있습니다. 타나카와 오타니는 2,000 만 달러가 아닙니다. 5300 만 대 돌격.
양키스가 일본 선수 일 때마다 규칙이 호의적으로 바뀌는 것은 재미 있습니다.
이것은 그가 내가 좋아하는 플레이어 유형입니다. 그는 돈에 대해 관심이 없다. 경쟁 할 기회를 원한다. 나는 누군가 돈을 받고 제로 문제가 있습니다. 내가 존경하는 것은 그가 능력을 말하게하고 돈이 올 것입니다. 이 아이는 당신이 위조 할 수 없다는 자신감을 가지고 있습니다. 그를 얻는 팀은 운이 좋다. 나는 그가 레인저스에 가기를 바란다. 그러나 저지에 상관없이 나는 그에게 뿌리를 내릴 것이다.
Ohtani는 언제 아마추어로 간주되지 않습니까? 그는 테이블에 심각한 돈을 남겨 둡니다.
그가 25 살이 될 때까지 기다렸 더라면 큰일이 될 것이다. 그는 23 세가되어 다른 선수와 마찬가지로 6 년 동안 통제 할 수 있습니다. 그는 아마도 너무나도 여기에 있기를 원하기 때문에 아마 1 억 달러 (또는 그 이상)를 포기할 것입니다. 당신이 자주 보지 못하는 것.
나는이 1 억명이 던져지고있는 것을 계속 듣는다. 그러나 나는 그것이 과장이라고 느낀다. 일본 야구는 MLB와 거의 비슷하게 돈을 내지 않는다.
400 만 달러. MLB에서 3 년을 지낸 후에 그는 중재를하게 될 것이며, 그가 어떤 이익이된다면 그는 돈을 받게 될 것입니다. 그가 최고 상여로 서명하는 경우에, 그는 첫번째 2 년간 동일한 것에 가깝게 할 것이다. 따라서 그가 최소 계약시에 1 번, 중재에서 3 번, 계약서에 어떤 계약이든 4 번에서 비교가 이루어집니다. 그는 중재에서 7, 13, 17을 만들어 3400만의 aav를 약속하는 계약을 2 년 만에 체결해야했던 1 억을 잃게된다고 말한다. 그럴 것 같지 않아요.
해적들이 오타니와 계약 할 확률이 높다는 것을 알고, 나는 레인저스 나 양키스로 보너스 돈을 교환해야한다고 말하려고했으나, 브레이브스 처벌 후에 보너스 돈을 더주고 교환해야한다. 그것 모두 Kevin Maitan.
오타니가 A. L. 클럽과 독점적으로 계약을 맺을 수있는 양방향 선수가되기를 계속 주장하는 경우 클럽 시작 라운드에서 일정한 자리를 차지할 수 있으며 시작과 출발 사이에는 타석에서 타석에서 중요한 역할을 할 수 있습니다. 제 1 기지를 포함 해 어느 필드 위치에서든 출발 사이에 던지기가 요구되는 NL에서 양방향 선수가되는 것은 힘들 것입니다.
It seems to me that if the dollars are a relative non-factor with an initial bonus ceiling between 300k and 3.535M then the opportunity to become a two-way player would take precedent. The team that promises or guarantees him an opportunity to both pitch and hit regularly would be the one with the best chance of signing him.
No team in its right mind would promise let alone guarantee such a thing. It might be worth a reminder that he is 23 and has yet to see or throw a single MLB pitch. How his skills will transfer is a complete unknown to any team.
The promise of opportunity.
My best guess would be the Yankees with the realistic promise of a World Series championship not only in 2018 but for many years to come with one of the elite farm systems in MLB. They also have the advantage of New York and the ability to utilize Masahiro Tanaka as a recruiter and teammate.
My sleeper team would the White Sox. They could make a realistic promise to have a contending team full of international stars over the next decade. They could also promise Ohtani a realistic chance of something the Yankees couldn’t do: An opportunity to not only be their starting pitcher on opening day this season but also of having a reasonable chance of assuming the role of primary DH when he is not on the mound.
The Yankees can absolutely promise Ohtani the primary DH role. He only has to beat out Ellsbury…
With the White Sox, Ohtani would have to beat out Matt Davidson for the DH role! 롤.
Ohtani would also have a realistic opportunity to be the White Sox ace pitcher in 2018. Who would stand in his way? James Shields? lol Other pitchers of comparable age like Lucas Giolito and Reynaldo Lopez who struggled at AAA Charlotte last season while Ohtani dominated in Japan? With Carlos Rodon recovering from October shoulder surgery and not expected to take the mound until May or June, Ohtani would have a clear shot as the White Sox opening day starter.
Ohtani isn’t looking for a team with a great chance of winning the World Series in 2018. The most important thing to him is to go to a team that’ll help him be the best he can be. I assume he wants to win, but from what’s been reported he’d rather be on a team that’s not the best now and help them be the best later. His dream isn’t to win the World Series. It’s to be a great baseball player.
When you’re Stanton and have been losing every year being on a winner is important. When you’re 23, it isn’t a top criteria because you haven’t spent years losing.
Davidson can sit on the bench when Otani is in the lineup. Or he can appear at 3B or 1B (regularly if Abreu is traded).
Judge is a lock in RF and Hicks should be a lock in CF. Between LF and DH, they have Ellsbury, Gardner and C. Frazier.
Hidecki Matsui as well.
Too many are treating Ohtani as the Second Coming of the Bambino, right out of the box, just remove the ribbon. Talk about your rush to judgment. Another worthwhile reminder: even the greatest ballplayer to have ever lived had to choose between pitching and playing position. Thinking this through it’s pretty darned apparent that no team will promise Ohtani anything other than to work with him to discover where his skills will be of the most value to them in winning ballgames. Also apparent is the likelihood that he’s going to be able to accomplish what nobody else in the history of the game has ever done is pretty small.
Do you think he’s leaving millions on the table just to go to Chicago and be handed the franchise player status? Hell no! He’s coming over to challenge himself in the spotlight. To play with and against the best.
There is no way he goes to the White Sox. Quote me on that if you’d like. 기회 없음. Yankees, Rangers, Dodgers, or Seattle.
“I’m still young so winning is not important to me yet.” & # 8211; Said No One Ever.
“As long as I have enough money to be able to play baseball and am enjoying baseball, that’s all I’m asking for right now. ”…..“There are still so many things I’m lacking, and I want to put myself in an environment where I can improve, Hopefully I can go to a club that suits my way of thinking. ” – Ohtani 11/11/17.
He wants to hit and pitch. That’s his way of thinking. Not every team is willing to offer that and he wants to play for one that does. I don’t know how you read that and think he doesn’t care about winning.
Outfield is a non-issue. Ohtani is not playing the field. C. Frazier was an emergency call up last year and will put in reps at AAA.
Ellsbury is our primary DH option. Ohtani has a spot if he wants it.
Just a reminder, pitchers still hit in the NL.
Yes, but Ohtani doesn’t have a position. He hasn’t played one in years if my memory serves me right. You can’t expect him to hit, pitch, and learn a position.
He played outfield as recently as 2014, but that’s hardly the point. The expectation that he will start every five days (one day less rest than in Japan) and DH in between, is also an extremely high expectation.
I don’t think it’s a positive that Ohtani has a realistic chance of being the best pitcher and best DH option on a ML roster in his 1st game in the majors.
The Yankees have a great young core (Judge, Severino, Sanchez, Bird, Montgomery, Green, Didi, Frazier), with one of the best farm systems in baseball (including top prospect Gleyber Torres), a history of Japanese players coming over with success (Tanaka still in the rotation, Matsui working in the FO), as much bonus money to offer as any other team, very little financial commitments going forward for the richest franchise in baseball a year before a historic free agent class, the best known international brand for endorsements, and he could live in a major city with one of the largest Japanese populations in the country.
He would get days off for sure. Probably pitch once and DH twice every 5 days.
I just can’t see him going to the NL. His value goes way down if he can’t DH in between starts. No way you risk putting him in the OF and wearing out his arm some more.
Personally I think he would be interesting as a power bullpen arm and regular DH. He wants to start though.
Can I borrow some straw because that’s a big straw man. I didn’t say winning was unimportant. I even said, “I assume he wants to win.” From what he’s said going to a top contender isn’t that important to him. He may want to help a team win, not be along for the ride.
Well I think I will let the teams do their sales pitches to the player but I will remind you that the Dodgers very nearly signed him out of high school. The Dodgers also have one of the best farm systems in baseball, a great young core, a large, multi-generational Japanese-American population, and also have a long history with Japanese players (Kuroda, Saito, Isihii, Nomo, Darvish, Maeda come to mind). The city is many flying hours closer to Japan. They also have a manager who was sort of born there. Other than that, no connections, no advantages, and of course, no chance.
meatloaf: You contradict yourself somewhat by suggesting that Ohtani would leave “millions on the table just to go to Chicago “. He’d do the same by signing with the Dodgers or Seattle among your 4 favorites to land him. Only the Rangers, Yankees and Twins can offer him in excess of a $3MM signing bonus while the Pirates can go north of $2MM.
Meatloaf – Since you have a habit of making several post to form a complete thought I was actually responding to both posts using actual quotes. He has never said he seeks the spotlight. He actually lives a quiet life. He stays in his team dorm filled with exercise equipment and fitness books. His focus is strictly on the game and proving to himself that he can be the best, hopefully, as a 2 way player. He has never stated that he only wants to go to a contending/winning team, only a team that suits his way of thinking. Those were the points of quoting him directly. I can supply more if you like?
That said, we have to admit we know very little about his way of thinking. The exercise of guessing about his thinking based on the very limited available information sounds like the classic story of the blind man describing an elephant.
I can offer the following article link from the NY Post that might help clarify some of Ohtani’s potential desires in selecting an MLB team:
Btw-My initial post that has resulted in all these comments stated that my best guess was he would sign with the Yankee which many scouts concur with. I mentioned the White Sox as my sleeper team and gave some reasons for that opinion.
This article is the same as the others on Ohtani. It clarifies nothing. In fact the only statement it makes to support an edge for the Yankees is their history with Japanese players, neatly ignoring a similar history shared with a number of other teams. Blind men describing an elephant.
This whole thing is a joke. If this one guy is holding up free agent signings than that Is ridiculous. There won’t be anyone signed until at least next week.
According to this report, team have to post $20M which I assume most will and they have 21 days to sign him. So assuming he’s posted on the 1st, teams have until the 22nd to sign him. His agents are going to be pretty busy handling the sales pitches in that 3 weeks.
He’s already a very rich young man with his salary and endorsements in Japan. He lives in a team dorm, doesn’t drive, doesn’t smoke, doesn’t drink and keeps his social life to a minimum. He’s a new breed of cat. Money doesn’t really interest him. Playing baseball does. The opportunity to play is important to him. I’m not sure where he’ll land but I’d be surprise if the team that pitched the most money at him won his services.
It will be interesting to watch.
I’m not sure if the article is accurate there. The way it’s worked in the past is that teams have a certain amount of time after a player is posted to submit bids. Once those bids are submitted the posting team tells the player which team or teams he can negotiate with.
This list is entirely up to the posting team and they don’t have to let him choose teams based on whoever posts the highest amount or can choose teams from the list of teams that posted the highest amount. The player can then sign a contract with any team on that list. Of course, once a player is posted an NPB’s team goal is to get the most money. So they’d like to make sure the player will sign. Otherwise they get nothing.
If the Fighters act in good faith they’ll find out which teams Ohtani has interest in and just approve those teams. Ohtani can’t really negotiate until after the Fighters have decided which team or teams have submitted an acceptable proposal.
Welcome to the Yankees!
I predict that Ohtani will sign with the Atlanta Ham Vikings of Anaheim.
The Phillies strike me as an interesting fit for Ohtani (though unlikely.)
Good nucleus of young players reaching MLB. Top-five farm system. Ridiculous payroll flexibility now and in the future – (is it a secret that they’re going to shell out over the next few yeras?) Just hired one of the most progressive managers in baseball.
I just don’t see them being able to commit to him as a two-way player. He’d help their rotation OR he’d help their lineup, but I don’t see how he could withstand the rigor of a MLB season playing both sides of the ball. (And I’m not sure being a DH helps.)
Welcome to the Yankees! I have no clue why y’all are wasting your time deliberating where Otani will sign…It’s New York, Money, Matsui recruting him AND Tanaka being there.
AND, they will sign one of Alex Cobb or Yu Darvish….Keep Frazier on a 1 year deal (awful bat/good clubhouse personality) and platoon him with Gleyber at 3rd this year…Next season-luxury tax resets. Sign Harper AND have a shot at Kershaw.
I don’t think you know what a platoon is, Frazier isn’t gonna sign a one year deal to be a backup, the luxury tax isn’t going to reset if you sign Darvish and Frazier, and theres a very high chance that Kershaw isn’t leaving LAD regardless.
It’s for posts like these on why other fans hate us. I expect Ohtani to be a Yankee myself but I’m not going to talk prematurely and say it’s a done deal, nor am I going to talk prematurely about signing other FA.
You just restored my faith in the Yankee fan base.
First learn how to spell Ohtani (with an h) big guy. Next Kershaw most likely will not get to free agency. Dodgers have plenty of dough too. Frazier is not going to want to platoon on a one year deal just to please you when he can get better offer elsewhere.
Kershaw is the elephant in the room. If the Dodgers don’t work out an extension with him this winter, he may very well be a free agent this time next year. The Dodgers can’t let that happen but the evidence that any conversation is happening is nil.
I remember some Yankees fans saying it was a done deal they would sign Cliff Lee. Yankees even offered more money that the Phillies. Remember what happened?
This is what makes me dislike Yankee and Dodger fans. They just think everyone would be lucky to join their team. I think you’re in for a surprise when both Ohtani and Harper don’t sign there. I think it’d be hilarious to see Yankee fan reactions if Harper extended with Washington before reaching free agency. They’d probably say they didn’t want him anyways.
I’m a Yankee fan and I don’t want Harper. His contract is going to be earth shattering and if you haven’t noticed, the Yankees don’t operate the same way. They’re looking to get under the luxury tax and are led by home grown players. Harper is an unnecessary expense.
Ohtani on the other hand just makes too much sense in NY. We have a history of attracting top Japanese talents, top bonus pool money, and we have an open DH and Rotation spot with his name on it. I don’t guarantee anything, but I would be very surprised if he’s not in pinstripes next year.
Yeah, Harper is going to cost a ton. It’ll be kinda ridiculous.
And I understand what you are saying about the Yankees, but he is literally a fit anywhere. The same arguments you made can be made for any other team. I, for one, think he is perfect for Seattle. Great history with Japanese players (Ichiro, Iwakuma, Sasaki, Johjima), as well as a large Japanese population, definite rotation need, he could help them to their first championship, and he’d be on the west coast with direct flights to Japan. And, they would let him hit on days he doesn’t pitch.
But like I said, he’s going to be a fit for any team pitching. Hitting will be the same for most teams, too. Bonus pool money is going to play a very small role. If it does, Seattle has pool money too.
당신이 옳습니다. Seattle is definitely a top destination. I think the top options are Yankees, Seattle, Rangers, and Dodgers.
I think you are correct with those choices too. This is going to be a very interesting month in regards to him. It will be interesting to see. A lot of dominoes will fall once he decides and Stanton gets traded. It’s going to be fun to watch.
For the record it seems like a lot more Yankee fans are claiming inevitability for signing Ohtani than what I am hearing from Dodgers fans. I can’t say Yankees fans are so wrong given that they are better positioned financially and Ohtani might prefer to play under AL rules. Either way you might want to set aside your broad brushes. Personally I’d be surprised if the Dodgers got Ohtani, and it sure isn’t for any lack of history with Japanese players.
This is unrealistic AND probably not the best way for the Yankees to spend their money anyway. I think Ohtani will come, but I don’t want Frazier, Darvish, or Cobb here.
I’d take Frazier on a 1 year deal if the payroll has room for him. Only pitchers we should be after right now are Ohtani and Sabathia (1 year).
If we can work out a Ellsbury for Ian Kennedy trade I’d be all for that. Kennedy may struggle in YS3, but he’d be nice to chew up innings.
why doesnt baseball simplify the whole draft. 2 drafts a Ametuer that will include all players american as well as international no more signing 14-16 yr olds from Latin countries. Then do away with the rule 5 draft and do a professional draft that a team can draft the rights to any player not on a 40 team roster world-wide.
Because Japan and Korea have their own professional leagues with their own drafts, and they don’t want to see all their best prospects go straight to MLB.
오후 9시 53 분 : 교도 통신 신문의 짐 알렌 (Jim Allen)은 오타니가 공식적으로 12 월 2 일 (트위터 링크)에 게시 될 것이라는 현재의 기대를 듣고있다. Sherman이보고 한 3 주간의 일정을 토대로 Ohtani와 계약을 체결하기 위해 12 월 23 일까지 팀을 파견했다.
5시 40 분 : 오랜 협상 기간 후, 메이저 리그 야구, 선수들 & # 8217; 노동 조합과 일본 프로 야구가 임시적인 & # 8221; 이번 오프 시즌을 포함하고 앞으로 3 번의 오프 시즌으로 이어질 새로운 포스팅 시스템에 대한 합의는 트위터를 통해 뉴욕 포스트의 조엘 셔먼 (Joel Sherman)에게보고된다.
셔먼에 따르면 다음 주 금요일까지는 30 개 메이저 리그 팀 모두가 소유권을 확보해야한다. 따라서 오하이 쇼헤이 (Shayayi Ohtani)가 클럽에 공식적으로 올릴 수있는 것은 다음 주 금요일이 될 것입니다. Submarine righty Kazuhisa Makita는 Seibu 라이온스가 그를 지명 할 것을 요청했으며 MLB 클럽에 새로운 게시 시스템으로도 제공 될 것입니다.
MLB의 Jon Morosi는이 오프 시즌 (그리고 Ohtani와 Makita)에 이전 포스팅 시스템의 규칙이 적용될 것이라고 짹짹 듭니다. 다시 말해, 파이터스는 오타니에게 최대 $ 20MM의 게시 수수료를 부과 할 것이고, 그 공개 수수료를 기꺼이 부담하는 클럽은 CAA에서 오타니와 그의 담당자와 협상 할 수있을 것이다.
셔먼 트위터는 노조가 NPB가 동의 한 오프타운 협상 기간을 짧게하기 위해 팀이 21 일 동안 협상을 할 것이지만, 오타니는 국제 아마추어로 간주되어 국제 보너스를받을 수있다. 레인저스 ($ 3.535MM)는 양키스 ($ 3.5MM)보다 약간 큰 액수이며 쌍둥이 ($ 3.245MM)가 뒤 따른다.
이전 보고서에 따르면 양측은 한 선수를 게시하는 NPB 팀이 게시 된 선수와 새 팀 계약의 비율에 해당하는 금액을받는 시스템을 중개했다. 협상에서의 고집 포인트에는 NPB 선수가 게시 될 수있는 날짜 범위가 포함되어 있습니다. & # 8212; MLBPA는 오프 시즌 초반에 간단한 포스팅 창구를 열어 국내 자유 계약 기관을 방해하지 않도록했다. NPB 팀이 서명 한 계약에 만족하지 않으면 플레이어를 다시 끌어낼 수있는 가능성도 있습니다.
Sherman에 따르면 새로운 게시 시스템에는 풀백 기능이 없습니다. 오히려, NPB는 플레이어의 계약의 전체 크기를 기반으로 한 졸업 된 수익률을 위해이 기능을 폐기하기로 동의했습니다. Sherman 당 규모는 다음과 같습니다.
메이저 리그 계약 금액이 $ 25M 이하인 경우, NPB 클럽은 계약 총액의 20 %에 해당하는 금액을 받게됩니다. 메이저 리그 계약 금액이 25-50MM 인 경우 NPB 클럽은 계약 총액의 17.5 %에 해당하는 금액을 받게됩니다. 메이저 리그 계약이 $ 50MM 이상인 경우 NPB 클럽은 계약 총액의 15 %에 해당하는 금액을 받게됩니다.
그것은 실제로 NPB 클럽이 $ 27MM보다 $ 24.5MM에 대한 전 선수 기호를보고 더 많은 이익을 얻었고 전 선수가 $ 57MM보다 $ 49.5MM에 서명하는 데 더 유익했기 때문에 흥미로운 시나리오를 만듭니다. 다음 오프 시즌을 시작으로 NPB 클럽은 11 월 1 일부터 12 월 5 일까지 정식으로 플레이어를 게시하고 30 일 동안 협상 기간이 지속되며 Sherman은 추가로 트윗을 보냅니다.
임시 협정에서 가장 중요한 것은 분명히 Ohtani가 실제로 게시되어 빅 리그 클럽에 제공 될 것임을 분명히하는 것입니다. 그의 공식적인 포스팅에서의 추가 지연은 Ohtani가 국내 프리 에이전트 시장에서보다 비싼 무기에 대한 시장 개발을 계속 지연시킬 수 있다는 것을 의미하지만, 적어도 오늘 밤에 최근 역사상 가장 흥미 진진한 국제 프리 에이전트.
106 응답.
Ohtani 유니폼은 언론으로부터 뜨거운 열기를 시작할 것입니다.
그는 과대 광고를 많이하고 있습니다. 이 치료법을 얻은 사람 중 가장 마지막 선수는 르브론 (LeBron)이었습니다.
Nah yu와 양키스 출신의 남자는 뜨거웠습니다.
그러나 그 시스템이 얼마나 큰 영향을 주 었는지에 대한 기원전.
지옥 아닙니다 그들은 weren†™ t. Ohtani는 다른 수준에 있습니다.
Dice-K는 그 주위에서 엄청난 과장된 반응을 보였습니다. 이 사람은 확실히 일치하거나 심지어 그것을 초과합니다.
나는 신화적인 자이로 볼을 기억한다.
Lol & # 8230; 그것은 들썩 들썩했다. 심지어 그가 didn†™ t는 그것이 무엇인지에 관해 안다. 제가 생각하기에 RHP에서 기대했던 것과 반대 방향으로 바뀐 것입니다. 누군가는 우둔하고, 기간을 구성하고, 여하튼 그것은 다만 도망 쳤다.
Lebron & # 8230;
그가 서명 할 수있을 때까지 얼마나 걸릴거야. Ahhhhhhhhhhhhhhh.
다른 서명 큰 시간을 천천히 가려고. 어떤 팀도 자신이 선택한 팀을 볼 때까지 지출하고 싶지 않습니다.
오타니가 텍사스 레인저스에서 뛰고있는 것을보고 싶습니다. 그들이 제공 할 돈이 가장 많이 듭니다.
아니, 위의 이야기는 양키스가 달러로 약간의 우위를 가지고 있다고 말한다. 이것은 그들의 마지막 거래의 결과였습니다.
레인저스 ($ 3.535M)는 양키스에 약간의 우위를 가지고있다 ($ 3.5M)
잘, that†™ s가 진실하다는 것을 나는 확실하지 않다. 나는 NYY가 어제 여분의 현금으로 교환했고 레인저스의 제안과 일치 할 수 있다고 생각한다.
Ohtani는 그가 가고 놀고 싶어하는 곳으로 가고 있습니다. $ 1M 또는 $ 2M은 그를 영향을 미치지 않습니다. 모든 30 개 팀이 그를 위해 올리며 그가 뛰고 싶은 팀과 협상 할 것입니다. 그에게 돈을 지불 할 다음 계약입니다. 물론이 협상은 지금 협상 될 수 없습니다. 그가 25 세가되면 FA가되도록 협상 할 수 있습니까?
그는 $ 3.535M (레인저스)까지만 제공 될 수 있습니다. 따라서 1 백만 또는 2 백만은 계약의 1/3 또는 2/3입니다. 확실히 많은 것을 의미합니다.
이 자료를 신중하게 공부하면 최종 시험이 끝납니다.
기사가 명확하고 양키가 가장 많은 자금을 가지고 있다고 생각했습니다. 관계없이 트윈스가 이런 일이 발생하는지 보도록하겠습니다. 그래서 우리는 다른 작은 시장 팀이 애스트로스와 매우 비슷하게 움직이게 만듭니다.
경쟁 균형이 필요 twinkies.
난 그렇게 생각하지 않아. 레인저스는 여전히 가장 많은 자금을 가지고 있지만 양키스는 텍사스 레인저스가 가지고있는 금액에 가깝다. 기사로 돌아가거나 레인저스가 양키스보다 25,000 달러를 더 많이 가지고 있는지 확인해야합니다. 나는 레인저스를 좋아하기 때문에 이것을 압니다.
올바르지 않습니다. 양키스는 개럿 쿠퍼 (Garrett Cooper)와 말린스 (Marlins)를 IFA 달러로 거래하여 최대 375 만 달러를 벌어 들였다. 레인저스는 3.6을 가지고있다.
무역 전에 그들은 $ 3.25MM을 가지고 있지 않았습니까?
그들은 무역 전에 $ 3.25MM을 가졌습니까? & # 8221;
최근 거래 전에는 $ 300K 이상의 팀이있었습니다.
양키스 325 만 달러.
마이애미 $ 1.74 백만.
탬파베이 $ 440,500.
StL 및 CHC와 같은 팀은 아직 무엇을 남겼습니까?
그들은 여전히 거래 할 수 있습니다.
시카고 컵스와 화이트 삭스, 신시내티, 휴스턴, 캔자스 시티, LA 다저스, 오클랜드, 세인트루이스, 샌디에고, 샌프란시스코, 워싱턴 등 12 개 팀이 30 만 달러에 상장된다.
뉴욕 메츠는 $ 105,000.
클리블랜드와 콜로라도 $ 10,000.
이들은 또한 거래 전 몇 주 전에보고 된 수치이기도합니다.
이 합계는 반드시 최종 합계가 아닙니다. 앞서 언급했듯이 양키스는 오늘 $ 500k에 거래되었다. Ohtani가 Diamondbacks에 가고 싶다면, 예를 들어, 그들은 300 만 달러 이상의 거래를 할 수 있습니다. 팀당 $ 300k의 가치가있는 팀이 너무 많기 때문에 플레이어 당 $ 300k로 제한된 팀은 전체 풀을 소비하지 않습니다. 그래서 많은 팀들이 Diamondbacks가 트레이드하기위한 돈을 가지고 있습니다.
나는 그것이 최근 거래 전에 말한 이유입니다. 메모장에서이 번호를 삭제하지 않았습니다. 이들은 전투기가 Ohtani를 올릴 것이라고 말한 시간에 대해보고 된 것들입니다.
사실 그들은 할 수 없다. 그들은 원래 풀 돈이나 그와 비슷한 것의 75 %를 취득하는 것으로 제한됩니다. 원한다면 그들이 백만 달러를 4 포인트 넘게 갈 수 있다고 생각하지 않습니다.
이 수영장의 범위는 475 만 달러에서 575 만 달러 사이입니다. 팀은 수영장의 75 %를 추가로 교환 할 수 있습니다. 따라서 양키스는 830 만 달러의 풀을 가질 수 있었고 분명히 가질 수있었습니다. 다이아몬드 백스는 1010 만 달러를 얻을 수 있습니다. 물론 대부분의 팀은 이미 많은 돈을 썼다. 가장 높은 잠재력을 가진 팀은 쌍둥이 팀입니다. 그들은 3 백만 달러가 넘는 원래 수영장을 가지고 있으며 또 다른 390 만 달러를 위해 거래 할 수 있습니다.
그냥 질문 : 오타니에게 2 천만 달러를 돌려주지는 않는 팀이 있습니까? 팀의 연간 급여 지급액의 1/5 정도는 변경되지 않습니다.
실수가 아니라면 Ohtani를 인수 한 팀만이 수수료를 지불해야합니다. 그 사람과 이야기하는 데 20MM의 수수료가 들지 않습니다.
다음 시즌부터이 새로운 계약을 통해 팀이 리그 최소 인물과 계약을 맺지 않고, NPB 팀에 거의 아무것도 지불하지 않고, 한 달 후에 돌아 서서 그들이 원하는 금액만큼 연장 할 수있게하는 것은 무엇입니까? 그것은 멀리 가져오고, 아마 there†™ s 일어나기에서 그것을 지키는 규칙, 그러나 그것없이, that†™ s는 매우 중요한 허점이다.
여러 팀이 한 명을 입찰 할 수 있습니다. 나는 선수가 단지 1 명의 입찰자를 가지고 있는지, 이것이 문제 일 수 있었다는 것을 짐작한다. 그러나 다시 한번, 한 팀에 관심이있는 팀이 한 명이라면, 그는 그다지 많은 사인을하지 않을 가능성이 있습니다.
일본에서 온 유명 인사가 유머러스하게 저렴한 가격에 서명하는 것을 상상할 수는 없기 때문에 그의 인수 팀이 & # 8221; 일본 팀에.
NPB 팀이 먼저 플레이어를 게시 할 의향이 있습니까? Ham Fighter는 MLB에 자신의 글을 게시하고 적절한 요금을 결정해야만 했습니까?
& # 8220; 햄 전투원 & # 8221; 하하. 그것 & # 8220; 전투기 & # 8221; Nippon Ham이 팀을 소유하고 있습니다.
롤 IM 그들이 확실히 햄을 위해 싸우는 것을 확신한다.
미래의 계약 / 수입을 약속하는 규칙에 위배됩니다. 위원장은 오타니 (Otani)와 긴밀히 지켜보고있다.
오늘날의 다른 이야기에 비추어 볼 때, GM은 일생 동안 금지령을 받기를 원하지 않을 수도 있습니다. 그러나 우리는 알 수 있습니다.
다른 기사에서는 장면 뒤에있는 GM이 그의 대리인에게 말한 후에 그가 양키스에가는 것처럼 보인다고 말한 바있다.
저를 위해이 기사를 연결하거나 제발 그것을 어디에서 찾을 지 말해주십시오.
사람들은 약간 더 많은 국제 소비 지출의 중요성을 지나치게 과장했다. 오타니가 MLB에서 뛰고 놀기 위해 수억 달러를 멀리 걷고 있다는 사실이 널리 알려졌습니다. & # 8211; 양키스, 트윈스 등이 제공 할 수있는 것과 다른 리그의 차이점은 비교할 때 땅콩이다.
그런 돈을 버리는 사람은 분명히 지나치게 흔들리지 않을 것입니다. 그것은 적합에 관한 모든 것입니다.
동의 한 Ohtani는 이미 많은 돈을 벌었으며 겨우 23 살이므로 그는 돈이 그 중요성만큼 중요하지 않다고 말했다. 그는 운전석에 있으며 그가 원하는 곳으로 갈 수 있습니다. 그에게 가장 중요한 것은 팀이 그를 명중시키고 던지게해야한다는 것입니다. 헌터와 맥케이처럼 더 많은 선수들을 위해 길을 열어주기를 바랍니다.
내가 근원적 인 팀이 Ohtani와의 계약에서 0 점 이하의 탄력을 가지고 있기 때문에 나는 양키스에 가지 않기를 바랬다.
공유해 주셔서 감사합니다. 메츠에게는 절망이 없습니다. Otani는 도쿄의 Uber 운전자 인 친구를두고 있습니다. 이 친구는 내년부터 5 홈 게임을 위해 Chityfield에 무료 배송 서비스를 제공합니다!
브레이브스가이 계약을 승인하면 그들은 무능력자입니다. 그들이 너를 망친 후에 왜 양키스를 더 잘 도와야 하느냐.
양키스는 어떻게 브레이브스를 망쳤습니까?
사람들은 양키스, 레인저스, 트윈스라고 가정하고 있습니다. 나는 그 사실을 반드시 확신하지 못한다. 그가 2 년을 기다린다면, 다른 규칙이 적용될 것이고, 팀이 그를 지불 할 용의가있는 것이 무엇이든지간에 그는 서명 할 수 있습니다. 그렇습니다, 그 *는 * 그 차이를 보증에서 만들 수도 있지만, 그의 계약은 아마도 표준 6 년 계약 일 것입니다. 효과적으로 2 년 동안 그 차이를 보완하기가 어렵습니다. 왜냐하면 그는 기다렸다가 여전히지지를 얻었 기 때문입니다. 내가 생각하기에 이것은 순수하게 돈 결정이라고 생각하지 않는다. 그럴 경우 그는 기다리는 것이 더 나을 것입니다. 계약상의 관점에서 볼 때 장점은 그가 31 개가 아닌 29 개 FA 시장에 진입했다는 것입니다.
게시 시스템의 NPB 약점으로 인해 쿠바의 국제 자유 계약국 (FA)처럼 MLB 수입에 따라 수수료를 지불해야하는 일종의 반역 배치가 있는지 궁금합니다. 분명히 이것은 광고되지 않을 것이고 수집 집행은 일본에있을 것입니다.
즉, 게시 수수료가 너무 적어서 NPB가 오타니와 같은 플레이어를 포스팅하는 것을 원치 않을까하는 의구심이 들었습니다. 앞으로 5 백만 달러 미만의 수익 만 기대할 수 있습니다. 타나카와 오타니는 2,000 만 달러가 아닙니다. 5300 만 대 돌격.
양키스가 일본 선수 일 때마다 규칙이 호의적으로 바뀌는 것은 재미 있습니다.
이것은 그가 내가 좋아하는 플레이어 유형입니다. 그는 돈에 대해 관심이 없다. 경쟁 할 기회를 원한다. 나는 누군가 돈을 받고 제로 문제가 있습니다. 내가 존경하는 것은 그가 능력을 말하게하고 돈이 올 것입니다. 이 아이는 당신이 위조 할 수 없다는 자신감을 가지고 있습니다. 그를 얻는 팀은 운이 좋다. 나는 그가 레인저스에 가기를 바란다. 그러나 저지에 상관없이 나는 그에게 뿌리를 내릴 것이다.
Ohtani는 언제 아마추어로 간주되지 않습니까? 그는 테이블에 심각한 돈을 남겨 둡니다.
그가 25 살이 될 때까지 기다렸 더라면 큰일이 될 것이다. 그는 23 세가되어 다른 선수와 마찬가지로 6 년 동안 통제 할 수 있습니다. 그는 아마도 너무나도 여기에 있기를 원하기 때문에 아마 1 억 달러 (또는 그 이상)를 포기할 것입니다. 당신이 자주 보지 못하는 것.
나는이 1 억명이 던져지고있는 것을 계속 듣는다. 그러나 나는 그것이 과장이라고 느낀다. 일본 야구는 MLB와 거의 비슷하게 돈을 내지 않는다.
400 만 달러. MLB에서 3 년을 지낸 후에 그는 중재를하게 될 것이며, 그가 어떤 이익이된다면 그는 돈을 받게 될 것입니다. 그가 최고 상여로 서명하는 경우에, 그는 첫번째 2 년간 동일한 것에 가깝게 할 것이다. 따라서 그가 최소 계약시에 1 번, 중재에서 3 번, 계약서에 어떤 계약이든 4 번에서 비교가 이루어집니다. 그는 중재에서 7, 13, 17을 만들어 3400만의 aav를 약속하는 계약을 2 년 만에 체결해야했던 1 억을 잃게된다고 말한다. 그럴 것 같지 않아요.
해적들이 오타니와 계약 할 확률이 높다는 것을 알고, 나는 레인저스 나 양키스로 보너스 돈을 교환해야한다고 말하려고했으나, 브레이브스 처벌 후에 보너스 돈을 더주고 교환해야한다. 그것 모두 Kevin Maitan.
오타니가 A. L. 클럽과 독점적으로 계약을 맺을 수있는 양방향 선수가되기를 계속 주장하는 경우 클럽 시작 라운드에서 일정한 자리를 차지할 수 있으며 시작과 출발 사이에는 타석에서 타석에서 중요한 역할을 할 수 있습니다. 제 1 기지를 포함 해 어느 필드 위치에서든 출발 사이에 던지기가 요구되는 NL에서 양방향 선수가되는 것은 힘들 것입니다.
It seems to me that if the dollars are a relative non-factor with an initial bonus ceiling between 300k and 3.535M then the opportunity to become a two-way player would take precedent. The team that promises or guarantees him an opportunity to both pitch and hit regularly would be the one with the best chance of signing him.
No team in its right mind would promise let alone guarantee such a thing. It might be worth a reminder that he is 23 and has yet to see or throw a single MLB pitch. How his skills will transfer is a complete unknown to any team.
The promise of opportunity.
My best guess would be the Yankees with the realistic promise of a World Series championship not only in 2018 but for many years to come with one of the elite farm systems in MLB. They also have the advantage of New York and the ability to utilize Masahiro Tanaka as a recruiter and teammate.
My sleeper team would the White Sox. They could make a realistic promise to have a contending team full of international stars over the next decade. They could also promise Ohtani a realistic chance of something the Yankees couldn’t do: An opportunity to not only be their starting pitcher on opening day this season but also of having a reasonable chance of assuming the role of primary DH when he is not on the mound.
The Yankees can absolutely promise Ohtani the primary DH role. He only has to beat out Ellsbury…
With the White Sox, Ohtani would have to beat out Matt Davidson for the DH role! 롤.
Ohtani would also have a realistic opportunity to be the White Sox ace pitcher in 2018. Who would stand in his way? James Shields? lol Other pitchers of comparable age like Lucas Giolito and Reynaldo Lopez who struggled at AAA Charlotte last season while Ohtani dominated in Japan? With Carlos Rodon recovering from October shoulder surgery and not expected to take the mound until May or June, Ohtani would have a clear shot as the White Sox opening day starter.
Ohtani isn’t looking for a team with a great chance of winning the World Series in 2018. The most important thing to him is to go to a team that’ll help him be the best he can be. I assume he wants to win, but from what’s been reported he’d rather be on a team that’s not the best now and help them be the best later. His dream isn’t to win the World Series. It’s to be a great baseball player.
When you’re Stanton and have been losing every year being on a winner is important. When you’re 23, it isn’t a top criteria because you haven’t spent years losing.
Davidson can sit on the bench when Otani is in the lineup. Or he can appear at 3B or 1B (regularly if Abreu is traded).
Judge is a lock in RF and Hicks should be a lock in CF. Between LF and DH, they have Ellsbury, Gardner and C. Frazier.
Hidecki Matsui as well.
Too many are treating Ohtani as the Second Coming of the Bambino, right out of the box, just remove the ribbon. Talk about your rush to judgment. Another worthwhile reminder: even the greatest ballplayer to have ever lived had to choose between pitching and playing position. Thinking this through it’s pretty darned apparent that no team will promise Ohtani anything other than to work with him to discover where his skills will be of the most value to them in winning ballgames. Also apparent is the likelihood that he’s going to be able to accomplish what nobody else in the history of the game has ever done is pretty small.
Do you think he’s leaving millions on the table just to go to Chicago and be handed the franchise player status? Hell no! He’s coming over to challenge himself in the spotlight. To play with and against the best.
There is no way he goes to the White Sox. Quote me on that if you’d like. 기회 없음. Yankees, Rangers, Dodgers, or Seattle.
“I’m still young so winning is not important to me yet.” & # 8211; Said No One Ever.
“As long as I have enough money to be able to play baseball and am enjoying baseball, that’s all I’m asking for right now. ”…..“There are still so many things I’m lacking, and I want to put myself in an environment where I can improve, Hopefully I can go to a club that suits my way of thinking. ” – Ohtani 11/11/17.
He wants to hit and pitch. That’s his way of thinking. Not every team is willing to offer that and he wants to play for one that does. I don’t know how you read that and think he doesn’t care about winning.
Outfield is a non-issue. Ohtani is not playing the field. C. Frazier was an emergency call up last year and will put in reps at AAA.
Ellsbury is our primary DH option. Ohtani has a spot if he wants it.
Just a reminder, pitchers still hit in the NL.
Yes, but Ohtani doesn’t have a position. He hasn’t played one in years if my memory serves me right. You can’t expect him to hit, pitch, and learn a position.
He played outfield as recently as 2014, but that’s hardly the point. The expectation that he will start every five days (one day less rest than in Japan) and DH in between, is also an extremely high expectation.
I don’t think it’s a positive that Ohtani has a realistic chance of being the best pitcher and best DH option on a ML roster in his 1st game in the majors.
The Yankees have a great young core (Judge, Severino, Sanchez, Bird, Montgomery, Green, Didi, Frazier), with one of the best farm systems in baseball (including top prospect Gleyber Torres), a history of Japanese players coming over with success (Tanaka still in the rotation, Matsui working in the FO), as much bonus money to offer as any other team, very little financial commitments going forward for the richest franchise in baseball a year before a historic free agent class, the best known international brand for endorsements, and he could live in a major city with one of the largest Japanese populations in the country.
He would get days off for sure. Probably pitch once and DH twice every 5 days.
I just can’t see him going to the NL. His value goes way down if he can’t DH in between starts. No way you risk putting him in the OF and wearing out his arm some more.
Personally I think he would be interesting as a power bullpen arm and regular DH. He wants to start though.
Can I borrow some straw because that’s a big straw man. I didn’t say winning was unimportant. I even said, “I assume he wants to win.” From what he’s said going to a top contender isn’t that important to him. He may want to help a team win, not be along for the ride.
Well I think I will let the teams do their sales pitches to the player but I will remind you that the Dodgers very nearly signed him out of high school. The Dodgers also have one of the best farm systems in baseball, a great young core, a large, multi-generational Japanese-American population, and also have a long history with Japanese players (Kuroda, Saito, Isihii, Nomo, Darvish, Maeda come to mind). The city is many flying hours closer to Japan. They also have a manager who was sort of born there. Other than that, no connections, no advantages, and of course, no chance.
meatloaf: You contradict yourself somewhat by suggesting that Ohtani would leave “millions on the table just to go to Chicago “. He’d do the same by signing with the Dodgers or Seattle among your 4 favorites to land him. Only the Rangers, Yankees and Twins can offer him in excess of a $3MM signing bonus while the Pirates can go north of $2MM.
Meatloaf – Since you have a habit of making several post to form a complete thought I was actually responding to both posts using actual quotes. He has never said he seeks the spotlight. He actually lives a quiet life. He stays in his team dorm filled with exercise equipment and fitness books. His focus is strictly on the game and proving to himself that he can be the best, hopefully, as a 2 way player. He has never stated that he only wants to go to a contending/winning team, only a team that suits his way of thinking. Those were the points of quoting him directly. I can supply more if you like?
That said, we have to admit we know very little about his way of thinking. The exercise of guessing about his thinking based on the very limited available information sounds like the classic story of the blind man describing an elephant.
I can offer the following article link from the NY Post that might help clarify some of Ohtani’s potential desires in selecting an MLB team:
Btw-My initial post that has resulted in all these comments stated that my best guess was he would sign with the Yankee which many scouts concur with. I mentioned the White Sox as my sleeper team and gave some reasons for that opinion.
This article is the same as the others on Ohtani. It clarifies nothing. In fact the only statement it makes to support an edge for the Yankees is their history with Japanese players, neatly ignoring a similar history shared with a number of other teams. Blind men describing an elephant.
This whole thing is a joke. If this one guy is holding up free agent signings than that Is ridiculous. There won’t be anyone signed until at least next week.
According to this report, team have to post $20M which I assume most will and they have 21 days to sign him. So assuming he’s posted on the 1st, teams have until the 22nd to sign him. His agents are going to be pretty busy handling the sales pitches in that 3 weeks.
He’s already a very rich young man with his salary and endorsements in Japan. He lives in a team dorm, doesn’t drive, doesn’t smoke, doesn’t drink and keeps his social life to a minimum. He’s a new breed of cat. Money doesn’t really interest him. Playing baseball does. The opportunity to play is important to him. I’m not sure where he’ll land but I’d be surprise if the team that pitched the most money at him won his services.
It will be interesting to watch.
I’m not sure if the article is accurate there. The way it’s worked in the past is that teams have a certain amount of time after a player is posted to submit bids. Once those bids are submitted the posting team tells the player which team or teams he can negotiate with.
This list is entirely up to the posting team and they don’t have to let him choose teams based on whoever posts the highest amount or can choose teams from the list of teams that posted the highest amount. The player can then sign a contract with any team on that list. Of course, once a player is posted an NPB’s team goal is to get the most money. So they’d like to make sure the player will sign. Otherwise they get nothing.
If the Fighters act in good faith they’ll find out which teams Ohtani has interest in and just approve those teams. Ohtani can’t really negotiate until after the Fighters have decided which team or teams have submitted an acceptable proposal.
Welcome to the Yankees!
I predict that Ohtani will sign with the Atlanta Ham Vikings of Anaheim.
The Phillies strike me as an interesting fit for Ohtani (though unlikely.)
Good nucleus of young players reaching MLB. Top-five farm system. Ridiculous payroll flexibility now and in the future – (is it a secret that they’re going to shell out over the next few yeras?) Just hired one of the most progressive managers in baseball.
I just don’t see them being able to commit to him as a two-way player. He’d help their rotation OR he’d help their lineup, but I don’t see how he could withstand the rigor of a MLB season playing both sides of the ball. (And I’m not sure being a DH helps.)
Welcome to the Yankees! I have no clue why y’all are wasting your time deliberating where Otani will sign…It’s New York, Money, Matsui recruting him AND Tanaka being there.
AND, they will sign one of Alex Cobb or Yu Darvish….Keep Frazier on a 1 year deal (awful bat/good clubhouse personality) and platoon him with Gleyber at 3rd this year…Next season-luxury tax resets. Sign Harper AND have a shot at Kershaw.
I don’t think you know what a platoon is, Frazier isn’t gonna sign a one year deal to be a backup, the luxury tax isn’t going to reset if you sign Darvish and Frazier, and theres a very high chance that Kershaw isn’t leaving LAD regardless.
It’s for posts like these on why other fans hate us. I expect Ohtani to be a Yankee myself but I’m not going to talk prematurely and say it’s a done deal, nor am I going to talk prematurely about signing other FA.
You just restored my faith in the Yankee fan base.
First learn how to spell Ohtani (with an h) big guy. Next Kershaw most likely will not get to free agency. Dodgers have plenty of dough too. Frazier is not going to want to platoon on a one year deal just to please you when he can get better offer elsewhere.
Kershaw is the elephant in the room. If the Dodgers don’t work out an extension with him this winter, he may very well be a free agent this time next year. The Dodgers can’t let that happen but the evidence that any conversation is happening is nil.
I remember some Yankees fans saying it was a done deal they would sign Cliff Lee. Yankees even offered more money that the Phillies. Remember what happened?
This is what makes me dislike Yankee and Dodger fans. They just think everyone would be lucky to join their team. I think you’re in for a surprise when both Ohtani and Harper don’t sign there. I think it’d be hilarious to see Yankee fan reactions if Harper extended with Washington before reaching free agency. They’d probably say they didn’t want him anyways.
I’m a Yankee fan and I don’t want Harper. His contract is going to be earth shattering and if you haven’t noticed, the Yankees don’t operate the same way. They’re looking to get under the luxury tax and are led by home grown players. Harper is an unnecessary expense.
Ohtani on the other hand just makes too much sense in NY. We have a history of attracting top Japanese talents, top bonus pool money, and we have an open DH and Rotation spot with his name on it. I don’t guarantee anything, but I would be very surprised if he’s not in pinstripes next year.
Yeah, Harper is going to cost a ton. It’ll be kinda ridiculous.
And I understand what you are saying about the Yankees, but he is literally a fit anywhere. The same arguments you made can be made for any other team. I, for one, think he is perfect for Seattle. Great history with Japanese players (Ichiro, Iwakuma, Sasaki, Johjima), as well as a large Japanese population, definite rotation need, he could help them to their first championship, and he’d be on the west coast with direct flights to Japan. And, they would let him hit on days he doesn’t pitch.
But like I said, he’s going to be a fit for any team pitching. Hitting will be the same for most teams, too. Bonus pool money is going to play a very small role. If it does, Seattle has pool money too.
당신이 옳습니다. Seattle is definitely a top destination. I think the top options are Yankees, Seattle, Rangers, and Dodgers.
I think you are correct with those choices too. This is going to be a very interesting month in regards to him. It will be interesting to see. A lot of dominoes will fall once he decides and Stanton gets traded. It’s going to be fun to watch.
For the record it seems like a lot more Yankee fans are claiming inevitability for signing Ohtani than what I am hearing from Dodgers fans. I can’t say Yankees fans are so wrong given that they are better positioned financially and Ohtani might prefer to play under AL rules. Either way you might want to set aside your broad brushes. Personally I’d be surprised if the Dodgers got Ohtani, and it sure isn’t for any lack of history with Japanese players.
This is unrealistic AND probably not the best way for the Yankees to spend their money anyway. I think Ohtani will come, but I don’t want Frazier, Darvish, or Cobb here.
I’d take Frazier on a 1 year deal if the payroll has room for him. Only pitchers we should be after right now are Ohtani and Sabathia (1 year).
If we can work out a Ellsbury for Ian Kennedy trade I’d be all for that. Kennedy may struggle in YS3, but he’d be nice to chew up innings.
why doesnt baseball simplify the whole draft. 2 drafts a Ametuer that will include all players american as well as international no more signing 14-16 yr olds from Latin countries. Then do away with the rule 5 draft and do a professional draft that a team can draft the rights to any player not on a 40 team roster world-wide.
Because Japan and Korea have their own professional leagues with their own drafts, and they don’t want to see all their best prospects go straight to MLB.
Comments
Post a Comment